نوشته شده توسط : سارا حیدری

آموزش بک آپ گیری از هاست- cpanel

روش بک آپ گیری از هاست

گرفتن بک آپ به صورت مکرر از سایت کی از موراد بسیار مهمی است که باید همیشه رعایت شود. بک آپ به این معناست که شما یک نسخه از تمام اطلاعات سایت خود در جای دیگری ذخیره می کنید.حال شاید فکر کنید که این کار چه سودی دارد؟!

باید بگویم که در صورتی که به هر نحوی آسیبی به اطلاعات ما برسد ( حذف شدن , از بین رفتن , هک شدن , خرابکاری و … ) می توان به راحتی نسخه ی کپی شده یا همان بک آپی که قبلن از سایت تهیه کردیم را بازگردانی کنیم بدون اینکه نگرانی در مورد دوباره جمع آوری اطلاعات سایت داشته باشیم.

برای تهیه فول بک آپ از کلیه قسمت های هاست خود ابتدا از طریق مثال زیر وارد cPanel شده و سپس بر روی گزینه Backups کلیک کنید.

آموزش طریقه ی پشتیبان گیری (Backup) از هاست
در صفحه جدید بر روی گزینه Download or Generate a Full Webstie Backup کلیک کنید.

آموزش طریقه ی پشتیبان گیری (Backup) از هاست
در صفحه بعدی می توانید ایمیل خود را وارد کنید تا فرایند بک آپ گیری که به اتمام رسید به شما با ایمیل اطلاع داده شود و دکمه Generate Backup را کلیک کنید.
با این کار فرایند بک آپ گیری شروع می شود و پس از اتمام برای شما ایمیلی ارسال می شود که فرایند بک آپ گیری به اتمام رسیده است و فایل فشرده فول بک آپ را در مسیر home هاست شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که زمان بک آپ گیری بر اساس حجم اطلاعات شما زمان بر است.

 

www.domainname.com/backup-1.14.2014_16-54-54_username.tar.gz

سپس می توانید وارد File Manager شده و در مسیر Home دایرکتوری فایل بک آپ خود را رویت نمائید. این فایل با پسوند tar.gz ذخیره می شود.

 

آموزش طریقه ی پشتیبان گیری (Backup) از هاست
بعد از طی شدن این مراحل باید لینک مستقیم فول بک آپ را ایجاد کنید:
سطح دسترسی فایل بک آپ را به ۰۷۷۷ تغییر دهید.

 

آموزش طریقه ی پشتیبان گیری (Backup) از هاست
سپس برای ایجاد لینک مستقیم، باید فایل به پوشه public_html یا همان www منتقل شود و می توانید با انجام عمل گرفتن و رها کردن، فایل را به یکی از این دو پوشه منتقل کنید تا بتوان لینک مستقیم را ایجاد کرد.
بعد از انتقال فول بک آپ به پوشه های ذکر شده، نام فایل فول بک آپ را به صورت کامل کپی کنید و بعد از نام دامنه خود آن را paste کنید و نمونه لینک مستقیم به صورت زیر خواهد شد.

www.domainname.com/backup-1.14.2014_16-54-54_username.tar.gz

لینک دانلود فول بک آپ شما آماده شده است و می توانید از آن استفاده کنید.

مقاله ی “۹ نکته ی امنیتی وردپرس برای جلوگیری از آسیب دیدن سایت شما” نیز می تواند میزان خطراتی که سایت شما رو تحدید می کند را به حداقل برساند.

منتظر مقالات دیگر وب سیتی باشید …



:: برچسب‌ها: آموزش بک آپ گیری از هاست- cpanel ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

200 فاکتور سئو سایت گوگل

200 فاکتور گوگل

200 فاکتور گوگل

سلام آرسئویی های عزیز همیشه هدفمون اینه که مقاله های ناشناخته سئو رو براتون  بگیم تا به پیشرفت و موفقیت شما کمک کنیم از کلیشه های امورزشی سئو کاملا دوری کنیم.

احتمالا شما نیز می دانید که گوگل از 200 فاکتور برای رتبه بندی سایت ها در الگوریتم خود استفاده می کند…

در این مقاله لیست کاملی از عواملی که باعث رتبه بندی سایت شما می شود جمع آوری شده است.

برخی از آن ها ثابت شده اند و برخی نیز جای بحث دارند. همه ی آن ها را می توانید در اینجا پیدا کنید.

200 فاکتور گوگل200 فاکتور رنک دهی و رتبه بندی گوگل

1- سن دامنه : مت کاتز در  ویدئو منتشره شده می گوید:

تفاوت بین دامینی که 6 ماه تا یک سال دارد، زمان زیادی نیست، این مورد شاید اهمیتی نداشته باشد ولی سن دامنه نیز یکی از ملاک های رتبه بندی است.

2- کلمات کلیدی در دامنه های سطح بالا ظاهر می شود:

یا بهتره بگم بودن کلمه کلیدی در دامنه باعث افزایش رنک میشه؟

از کلمات کلیدی به صورت افراطی استفاده نکنید، اما خوب است که از کلمات کلیدی در دامین خود استفاده کنید.

3- کلید واژه اولین کلمه در دامین :

دامنه ای که با یکی از کلید واژه های هدف خود آغاز می شود یک سطح بالاتر از سایت هایی است که هیچ کلید واژه ای در میان یا آخر دامنه ی خود ندارند.

4- طول ثبت دامنه : یکی از اختراعات گوگل:

ارزش دامنه (به صورت قانونی) هایی که به صورت چند ساله اجاره می شوند در حالی که ورودی غیر قانونی دارند ، به ندرت بیش از یک سال استفاده می شوند.
بنابراین،وقتی زمان یک دامنه منقضی می شود در آینده می تواند یکی از فاکتورهای پیش بینی مشروعیت یک دامنه استفاده شود.

5- کلید واژه در نام زیر دامنه:

سایت Moz در سال 2011 توافق کردد که وجود یک کلمه ی کلیدی در زیر دامنه می تواند باعث تقویت رتبه ی سایت شود.

6-مالکیت بی ثبات (از طریق whois):

ممکن است به گوگل بگوید تاریخچه ی این سایت را مجددا تنظیم کند و لینک هایی که به دامنه اشاره دارند را بی اثر کند.

7-دامنه ی مناسب دقیق:

اگر سایت شما یک سایت با کیفیت باشد، EMD ممکن است به شما یک لبه بدهد.اما اگر به سایت هایی با کیفیت پایین برسند، به روز رسانی EMD ممکن است به آن ها آسیب برساند.

مقاله Exact Match Domain  را بخونید تا متوجه  EMD بشین

8-روشن نبودن خودکار whois:

می تواند تاثیر منفی بگذارد اما هنگامی که شما چندین عوامل را با هم می گیرید، اغلب متفاوتر است تا از مدیریت  اشخاصی که یک سایت یا چندین سایت دارند.(کمی سنگین)

9-جریمه ی صاحب دامنه :

اگر گوگل فرد خاصی را به عنوان اسپمر شناسایی کنید، سایت های دیگر که متعلق به این شخص است را مورد حساسیت شدید قرار داده و به بدقت بررسی می کند.

10- پسوند TLD کشور : داشتن کد کشور در سطح دامنه (.cn, .pt , .ca) به رتبه بندی سایت که مربوط به یک کشور خاص است کمک شایانی می کند … اما توانایی های سایت را در رتبه ی بندی در سراسر جهان محدود می کند.

(com. یک دامنه سطح بالای عمومی است و دامنه ir. که برای ایران است یک دامنه سطح بالای کشوری است)

11- کلمات کلیدی در عنوان برچسب ها : عنوان برچسب یک صفحه وب،دومین عامل مهم بعد از محتواست و در نتیجه باعث ایجاد سیگنال های قوی سئو در صفحات فعال می شود.

12- عنوان برچسب هایی که با کلمات کلیدی شروع می شوند: طبق اطلاعات MOZ ،کارایی بهتری نسبت به برچسب هایی که با یکی از کلمات کلیدی پایان می یابد دارند.(یک کلک کوچیک اما بزرگ برای سئو سایت شما!؟

)

13- کلمات کلیدی در توضیحات برچسب : یکی دیگر از سیگنال های مرتبط. در حال حاضر اهمیت ویژه ای ندارد، اما می تواند باعث ایجاد اندکی تفاوت باشد.
14-کلمات کلیدی با ویژگی تگ H1 : تگ H1 دومین عنوان برچسب است که سیگنال های مرتبط را به گوگل می فرستد.

15- کلمات کلیدی که اغلب در اسناد استفاده می شود : داشتن یک کلمه ی کلیدی که نسبت به دیگر کلمات کلیدی بیشتر ظاهر شده و جلب نظر می کند نیز یکی از اعمال مهمی است که باعث فرستادن سیگنال های مرتبط می شود.

16- اندازه ی محتوا : محتواهایی با حجم زیاد وسعت گسترده تری را نسبت به مقالات سطحی کوتاه پوشش می دهند.

17- چگالی کلمات کلیدی : اگر چه این مورد دارای اهمیت چندانی نبود در گذشته اما چگالی کلمات کلیدی هنوز  جزو مواردی است که گوگل برای تعیین موضوع صفحه از آن استفاده می کند. اما استفاده ی بی مورد از این فاکتور می تواند به سایت شما صدمه بزند.



:: برچسب‌ها: 200 فاکتور سئو سایت گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

خرید هاست و دامین ارزان 

 

خرید هاست و دامین ارزان | خرید هاست ارزان خرید هاست | هاست| خرید هاست و دامنه

هاست ایرانی چیست؟

منظور از هاست ایرانی این است که سرور آن در دیتاسنتر های داخل کشور میزبانی می شود.

هاست چیست؟

هاست یا همان فضای وب ، در واقع فضای تخصیص داده شده به هر سایت درون هارد یک سرور در اینترنت است.

خرید هاست و دامین ارزان

این فضا مانند همان فضای هارد کامپیوتر شخصی شما می‌باشد با این تفاوت که این هارد در اینترنت قرار دارد و همیشه و در تمام طول روز و از تمامی نقاط جهان قابل دسترسی است.

خرید هاست و دامین ارزان

شما می‌توانید فایل‌ها، عکس‌ها و یا کلا هر چیز مورد علاقه خود را درون این فضا قرار دهید.

خرید هاست و دامین ارزان



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

سئو چیست؟

چرا به سئو نیاز داریم؟ چرا سئو؟ سئو چیست؟

سئو چیست؟ چرا به سئو نیاز داریم؟ چرا سئو؟

 

مفاهیم مقدماتی سئو و موتورهای جست و جو

سئو؟آیا احتیاج دارید در این زمینه اطلاعات خود را بالا ببرید؟

این مقاله بیش از میلیون ها بار خوانده شده و اطلاعات جامع و حرفه ای که شما در مورد کیفیت بهینه سازی موتورهای جست و جو یا سئو احتیاج دارید را برای شما آماده کرده است.

بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO سئو) سئو چیست؟

SEO عمل بهبود و ارتقاء وب سایت برای افزایش تعداد بازدید کنندگان یک سایت از طریق موتورهای جستجو است.جنبه های مثبت بسیاری در سئو است از جمله کلمات موجود در وب سایت شما و از طریق پیوندهایی که در سایت های دیگر به سمت سایت شما لینک شده است.گاهی اوقات سئو همانند ماده ای مهم است که باعث می شود موتورهای جست و جو بتوانند ساختار وب سایت شما را درک کنند.

سئو تنها برای ایجاد محبوبیت سایت شما در مقابل موتورهای جست و جو نیست. سئو همچنین باعث می شود سایت شما برای همه بهتر به نظر برسد.ما معتقدیم این مورد یک عمل دست در دست است.

این راهنمایی برای توضیح همه ی بخش های سئو – از پیدا کردن عبارات و اصطلاحات (کلمات کلیدی) که باعث تولید ترافیک به سایت شما شده و سایت شما را برای موتورهای جست و جو محبوب می کند و باعث ایجاد لینک های ساخت و بازاریابی منحصر به فرد و پر ارزش برای سایت شما می شود.اگر در این مورد دچار سردرگمی هستید، شما تنها نیستید؛ ما برای کمک به شما اینجا هستیم.

چرا وب سایت من نیاز به سئو دارد؟

بیشتر ترافیک وب،توسط موتورهای اصلی جست و جوی تجاری همانند،گوگل، بینگ، و یاهو کنترل می شود.اگر چه شبکه های اجتماعی و موارد دیگر ترافیک می تواند باعث ایجاد بازدید کننده برای وب سایت شما باشد، موتورهای جست و جو اولین متد ناوبری برای بیشتر کاربران اینترنت هستند. اگر چه این درست است که سایت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات یا چیز دیگری را برای کاربران فراهم می کند، اما این به تنهایی کافی نیست!

موتورهای جست و جو به دنبال مطالب منحصر به فردی هستند که سایت شما ارائه می دهد و طبق آن ترافیک هدفمندی را به سایت شما ارائه می دهند.همان اتفاقی که در جاده ها می افتد.اگر موتورهای جست و جو نتوانند سایت شما را پیدا کنند، یا نتوانند محتوای سایت شما را به پایگاه داده ی خود اضافه کنند،شما فرصت باورنکردنی از ترافیک بازدیدکنندگان به سایت خود را از دست خواهید داد.

در خواست های جست و جو (Search queries) کلماتی هستند که کاربران در فیلد جست و جو تایپ می کنند که دارای ارزش فراوانی هستند.تجریه نشان داده است که ترافیک موتورهای جست و جو باعث موفقیت یا شکست یک سازمان شده اند.ترافیک هدفمند به یک وب سایت می تواند باعث تبلیغات، درآمد و قرار نگرفتن در کانال های بازاریابی را مهیا سازد.سرمایه گذاری در سئو می تواند نرخ بازگشت استثنائی در مقایسه با انواع دیگر از بازاریابی ها به همراه ارتقاء را داشته باشد.

چرا موتورهای جست و جو نمی توانند سایت ما را بدون سئو پیدا کنند؟

با وجود هوشمند بودن موتورهای جست و جو، آن ها هنوز هم به کمک احتیاج دارند.موتورهای بزرگ همیشه برای بهبود عملکر در مورد خزیدن عمیق تر در وب و بازگرداندن نتایج بهتر برای کاربران مورد اصلاح و تغییر قرار می گیرند. با این حال محدودیتی برای چگونگی عملکرد موتورهای جست و جو وجود دارد. در حالی که سئوی درست و استاندارد می تواند هزاران بازدید کننده ی ویژه و افزایش توجه را به سایت شما بدهد، یک حرکت اشتباه می تواند سایت شما را پنهان و به صورت عمیق در نتایج موتورهای جست و جو دفن کند، جایی که سایت شما به ندرت دیده شود.

علاوه بر ایجاد محتواهای در دسترس برای موتورهای جست و جو، سئو نیز به افزایش رتبه ی سایت کمک می کند که این مورد باعث می شود محتوای سایت در جایی قرار بگیرد که موتور جست و جو بتواند به آسانی به آن دسترسی پیدا کند.اینترنت در حال تبدیل شدن به صحنه ی رقابت تنگاتنگی است، شرکت هایی که سئوی سایت خود را تقویت کرده اند یک برتری نسبت به سایرین خواهند داشت و از طرف موتورهای جست و جو به بازدید کنندگان و مشتریان معرفی خواهند شد.

آیا ما می توانم سئوی سایت خود را انجام دهم؟

دنیای جست و جو گرها بسیار پیچیده است، اما برخی از افراد می توانند به راحتی اصول اولیه ی عملکرد موتورهای جست و جو را درک کنند.آموزش های رایگان سئو به صورت گسترده ای در اینترنت، همانند راهنمایی های این مقاله، قابل دسترس است.با ترکیب این آموزش ها با مقداری تمرین می توانید در این راه تبدیل به یک استادکار شوید.

بستگی به زمان ، تعهد یادگیری و پیچیدگی وب سایت شما دارد، ممکن است با وجود شرایطی که در آن هستید تصمیم بگیرید که این کار را به یک متخصص واگذار کنید.عملکرد شرکت های برای اعمال سئو در سایت می تواند متفاوت باشد.برخی از آن ها به صورت تخصصی و برخی دیگر با رویکردی کلی تر و گسترده تر عمل می کنند.

راهنمای استخدام سئو کار و مشاور سئو با 5 نوع متخصص برای وبمستران

در هر صورت، این مورد بستگی به درک شرکت  از مفاهیم اصلی دارد و این سوال ها رو از خودتون بپرسید ؟؟

ابزار لازم سئو سایت را در دسترس دارید؟

زمان شما چقدر ارزشمند است؟

تجربه وقدرت حل مسائل سئو سایت را دارید؟

با کلمات کلیدی و نحوه انتخاب آنها آشنایی دارید؟

از قدرت ریسک / هزینه / شرایط متفاوت / افت / پیشرفت و مشکلات آگاهی دارید؟

آیا با HTML آشنایی دارید؟

آیا میتوانید هوشمندانه محتوای سایت خود را بروزرسانی کنید؟

SEO Guide سئو چیست؟

خدمات ما:سئو در اصفهان,سئو وردپرس,سئو سایت,سئو وبلاگ,آموزش سئو,خدمات سئو,سئو,سئو,سئو

 


:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

عکس عکس های خفن

تصاویر همدردی ایرانیان با مردم فرانسه

عکس همدردی ایرانیان با مردم فرانسه

بیوگرافی کامل مهناز افشار + عکس

عکس جدید مهناز افشار در کنار دخترش

عکس بازیگر زن ایرانی | مهناز افشار

بیوگرافی کامل مهناز افشار + عکس

 
سری جدید عکس نوشته های مذهبی

عکس نوشته های مذهبی

 

سری جدید عکس نوشته های مذهبی

سری جدید عکس نوشته های مذهبیسری جدید عکس نوشته های مذهبیسری جدید عکس نوشته های مذهبیسری جدید عکس نوشته های مذهبیسری جدید عکس نوشته های مذهبیسری جدید عکس نوشته های مذهبیسری جدید عکس نوشته های مذهبی
سری جدید عکس نوشته های مذهبی

سری جدید عکس نوشته های مذهبی

تصویر زیبایی از کودکی لیلا اوتادی
عکس هنرمندان در افتتاحیه ی اکران فیلم شیفت شب

عکس هنرمندان در افتتاحیه ی اکران فیلم شیفت شب

عکس هنرمندان در افتتاحیه ی اکران فیلم شیفت شب

عکس هنرمندان در افتتاحیه ی اکران فیلم شیفت شب



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری
عکس های بازیگر زن ایرانی خاطره حاتمی

عکس های جدید منتشر شده از خاطره حاتمی

عکس جدید خاطره حاتمی بازیگر زن ایرانی + بیوگرافی

عکس های بازیگر زن ایرانیخاطره حاتمی با تیپ های متفاوت

عکس های بازیگر زن ایرانیخاطره حاتمی

عکس های بازیگر زن ایرانی خاطره حاتمی

عکس های بازیگر زن ایرانی خاطره حاتمی

بیوگرافی خاطره حاتمی

خاطره حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. آخرین حضور او در تلویزیون، بازی در نقش سمانه در مجموعه تلویزیونی راه طولانی (۱۳۹۱) است.
زمینه فعالیت : بازیگر سینما تلویزیون
ملیت : ایران
تولد : ۱۳۶۲
تهران
سال‌های فعالیت : ۱۳۸۱ تاکنون

مصاحبه با خاطره حاتمی
اگرچه برای حاتمی در طول زندگی حرفه‌ایاش حادثه‌ای که منجر به آسیب جسمی شود، اتفاق نیفتاده است اما او تجربه‌هایی دارد که شاید صرف این تجربه‌ها برای برخی از ما حکم یک حادثه وحشتناک را داشته باشد. او تعریف می‌کند: در فیلم «صندلی خالی» به کارگردانی سامان استرکی، من باید نقش جنازه‌ای را بازی می‌کردم که قرار بود زنده شود، از جایش بلند شود و حرف بزند. برای گرفتن این صحنه ما یک شب سرد زمستانی در بیمارستان شهرری مشغول فیلمبرداری بودیم. ساعت سه نیمه‌شب بود و من باید داخل سردخانه می‌خوابیدم. به من کفن پوشاندند و آماده‌ام کردند که داخل یخچال بروم اما متوجه شدیم که آن شب دو جنازه به سردخانه منتقل شده‌ است و من ناگزیر باید کنار آن دو در یخچال باشم. برخی از عوامل فیلم نگران شده بودند و فکر نمی‌کردند که من چنین شرایطی را قبول کنم اما برخلاف تصور عوامل فیلم من اصلا نترسیده بودم. وقتی که در یخچال را بستند، من یک لحظه به‌خاطر آوردم که در کنار دو جنازه واقعی تنها هستم. حس عجیبی به من دست داد و اتفاقا کار طوری پیش رفت که ناچار شدیم این صحنه را چندبار تکرار کنیم و من بیشتر از آنچه انتظار داشتیم، حدود ۶ ـ ۵ دقیقه در آن سرما و آن شرایط خاص کنار دو جنازه داخل یخچال بودم.
از دیگر تجربه‌های من که شاید برای بعضی خانم‌ها حکم یک کابوس را داشته باشد، تجربه‌ای است که در فیلم قرنطینه داشته‌ام و گریم آن‌طوری بود که باید موهای سرم تراشیده می‌شد. خیلی از بازیگران زن بازی در چنین نقش‌هایی را قبول نمی‌کنند چرا که این گریم محدود به صحنه فیلمبرداری نیست و باید چندوقتی با آن زندگی کرد! اما من حاضر شدم که موی سر و ابروهایم را بتراشند و حتی مژه‌هایم را هم رنگ کردند و رنگ ناخن‌هایم را ‌با حنا تغییر دادند.
فیلم‌شناسی
دختران (۱۳۹۰)
شش نفر زیر باران (۱۳۸۹)
در امتداد شهر (۱۳۸۹)
همبازی (۱۳۸۸)
صندلی خالی (۱۳۸۷)
قرنطینه (۱۳۸۶)
گرگ و میش (۱۳۸۵)
ناف (۱۳۸۱)
شیرین (۱۳۸۶)
مجموعه‌های تلویزیونی
فقط به خاطر تو (۱۳۸۲)
پول کثیف (۱۳۸۲)
گاوصندوق (۱۳۸۸)
راه طولانی (۱۳۹۱)
بیدارباش (۱۳۹۱)
باغ شیشه ای (۱۳۸۹)

عکس های بازیگر زن ایرانی خاطره حاتمی

عکس های بازیگر زن ایرانی خاطره حاتمیعکس های بازیگر زن ایرانی خاطره حاتمی

خاطره حاتمی | عکس های خاطره حاتمی باریگر زن ایرانی+ بیوگرافی کامل



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری
عکس های بازیگر زن ایرانی


:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

سئو وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجادسایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و… را داراست که با زبان برنامه نویسیپی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.همچنین نسخه ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.
حال با این قابلیت هایی که وردپرس دارد افراد بسیاری برای ایجاد سایت و وبلاگ به سمت این سیستم مدیریت محتوا می روند.
سئو همواره یکی از مهمترین نکات قابل توجه در راه اندازی یک وبسایت بوده و هست. به همین دلیل در سایت های وردپرسی هم شاهد این موضوع هستیم که وبمستران توجه ویژه ای به بحث سئو وردپرس داشته باشند.

یک سایت اینترنتی اگر بهترین مطالب را داشته باشد، بهترین گرافیک را داشته باشد و… اما کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت. . مبحث سئو به دلیل اینکه بیشتر سایت ها به صورت جست و جوی کاربران در موتورهای جست و جو دیده می شوند موردی غیر قابل چشم پوشی است. و این مورد برای سایت هایی که به صورت اینترنتی کسب درآمد می کنند و به دنبال مشتری های بیشتری هستند از اهمیت بالایی برخوردار است.
سئوی وردپرس به دلیل زیاد بودن طرفداران استفاده از این سیستم مدیریت محتوا با هر نوع کسب و کاری در رقابت بر صدر نشینی در موتورهای جست و جو مبحث مهمی است.
بهینه سازی موتورهای جست و جو (Search Engine Optimize=SEO) بعد از ایجاد سایت مهمترین کاری است که باید توسط مدیر سایت برای ماندن در عرصه ی رقایت و افزایش بازدیدکنندگان سایت انجام گیرد.
سئو نیز همانند دیگر شاخه های طراحی سایت نیازمند تخصص و دانش سئو است که به طبع نیازمند آموزش و یادگیری است.پس در این مورد توجه لازم را داشته باشید که برای انجام این کار تخصص افراد را بسنجید و بی گدار به آب نزنید.
تیم متخصص طراحی سایت در اصفهان در شاخه ی سئوی وردپرس در اصفهان آماده به خدمت رسانی است. به بودن در کنار 10 سایت برتر موتورهای جست و جو بیندیشید.
با ما در اوج باشید و به بهترین ها بیندیشید.

خدمات ما:سئو در اصفهان,سئو وردپرس,سئو سایت,سئو وبلاگ,چرا به سئو نیاز داریم؟ چرا سئو؟ سئو چیست؟,آموزش سئو,خدمات سئو,سئو,سئو,سئو



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری
عکس های بازیگر زن ایرانیتینا آخوند تبار

عکس های دیده نشده و جالب تینا آخوند تبار

عکس های بازیگر زن ایرانیتینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

بیوگرافی تینا آخوند تبار
نام و نام خانوادگی : تینا آخوند تبار
متولد : ۵ خرداد ماه ۱۳۶۶
مدرک تحصیلی : لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
تینا آخوند تبار در خانواده ثروتمند که اصالتا به روستای سراسب بخش بلده شهرستان نور استان مازندران برمیگردد متولد شد او علاقه زیادی به بازیگری دارد و پس از گذراندن دوره ۶ ماهه آموزش بازیگری استاد سمندریان برای ایفا نقش در فیلم طلاق به سبک ایرونی انتخاب شد. او دوره آموزش گریم هم دیده است و در نقاشی هم حرفی برای گفتن دارد. بازیگر جوان کشورمان یک پرسپولیسی دو آتیشه هست به حدی که در نوجوانی با لباس پسرانه به همراه پدرش به تماشای دربی در استادیوم آزادی می رود.

عکس های بازیگر زن ایرانیتینا آخوند تبار

عکس های بازیگر زن ایرانیتینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار | عکس های تینا آخوند تبار بازیگر زن ایرانی+ بیوگرافی کامل

تینا آخوند تبار | عکس های تینا آخوند تبار بازیگر زن ایرانی+ بیوگرافی کامل

بیوگرافی تینا آخوند تبار+عکس

بیوگرافی تینا آخوند تبار+عکس

بیوگرافی تینا آخوند تبار+عکس

بیوگرافی تینا آخوند تبار+عکس

تینا آخوند تبار | عکس های تینا آخوند تبار بازیگر زن ایرانی+ بیوگرافی کامل

..........



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری
 

امروزه بازار وب سایت ها بسیار داغ است و هر فردی دوست دارد وب سایتش در صفحات اول نتایج جست و جو باشد و بازدید کنندگان فراونی را به سمت سایت خود جذب کند. این مورد برای شرکت های فروش محصول و خدمات و شرکت های تبلیغاتی بسیار مهم است زیرا که محبوب بودن سایت برابر با فروش و درآمد بیشتر است. حال چه اتفاقی رخ می دهد که در این دنیای مجازی برخی سایت ها در صفحات اول نتایج جست و جو قرار می گیرند و روزانه هزاران بازدید کننده را به سمت سایت خود می کشانند؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که  چرا بازدید روزانه ی برخی از سایت ها 10000 ولی بازدید ماهانه ی شما حتی به 1000 هم نمی رسد؟ جواب این سوال بسیار آسان است، آن ها SEO را به خوبی اجرا کرده اند.تفاوت بین رتبه بندی در صفحه اول گوگل در مقایسه با رتبه بندی در صفحه ی دوم گوگل حدود 57% است،که به این معنی است که اگر سایت شما در صفحه ی دوم گوگل باشد ترافیک شما حدود 57% در هر لحظه پایین تر از سایتی است که در صفحه ی اول گوگل است.تصور کنید که چه تعداد از مشتریان بالقوه ی خود را از دست داده اید!
سئو SEO (Search Engine Optimize) چیست؟ در واقع سئو اصولی است که باید در سایت خود رعایت کنید تا آن را برای موتورهای جست و جویی چون گوگل بهینه کنید.
یکی از مورادی که برای محبوب شدن سایت باید مورد توجه قرار داد رعایت قوانین موتورهای جست و جو برای محبوب شدن سایت برای آن هاست، .اصول سئو نیز همانند مباحث دیگر به صورت قانونی و غیر قانونی صورت می گیرد. اصول کلاه سفیدسئو اصولی است که از راه درست صورت گرفته و موافق موتورهای جست و جو است و اصول کلاه سیاه سئو روش های تقلبی است که پس از مدتی توسط موتورهای جست و جو شناسایی شده و از دور رقایت ها خارج شده یا پنالتی می شود.
تیم سئو در اصفهان برای اعمال اصول کلاه سفید سئو آماده به خدمت رسانی است. سایت خود را برای سئو سازی به گروه متخصصین ما بسپارید.

خدمات ما:سئو در اصفهان,سئو وردپرس,سئو سایت,سئو وبلاگ,چرا به سئو نیاز داریم؟ چرا سئو؟ سئو چیست؟,آموزش سئو,خدمات سئو,سئو,سئو,سئو



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()